Sjuk, frisk eller mittimellan

Känns som om det va evigheter sen jag skrev här, men såg att jag hade skrivit igår... förälder=dåligt minne!!

Idag har jag lämnat min lägenhet för gott!
Nycklarna e hos den nya lägenhetshyraren ;).
Å min digitalbox e hos dens ägare!
Skönt!

Annars har jag inte gjort mer idag.
Jo Emma va här på en snabb kaffe :).
Sen har jag försökt underhålla Linnéa så mkt jag orkat, eftersom jag e rätt trött idag med!
Känns som om jag sovit en halvtimme inatt!
Nu ligger Linnéa här bredvid mig på sin filt å suger på sin arm å protesterar ibland eftersom även hon e trött.
Kattfan går mig på nerverna när hon springer runt runt runt hela tiden!
Undrar om det e löpdax för henne igen.... suck!

Själv har jag löpt i 4 veckor konstant! (nej jag går inte å åmar mig mot Micke hela tiden).
Mini-pillerna sjöng sin sista melodi för en vecka sen då jag fick nog.. men inte slutar jag löpa för det...!
Kanske därför jag e så trött.. av den oändliga blödningen jag har!
Men varför e jag så himla törstig alltid?
Blev lite orolig för diabetes, men tycker jag hade känt lite mer skakig som när man får sockerfall om man inte ätit på ett tag!
Men det har jag inte gjort.
Har gått ner närmre 7 kilo på dessa 4 veckorna som jag låtit bli läsk och sånt.
Dock går jag ner även under helgen då jag festar till med läsk å ngt annat onyttigt.. börjar bli lite orolig ifall det e ngt fel på min kropp...?!
Får ibland ont i högersidan av magen. som om det hugger till.
Magknip får jag minst en gång varje dag också.
Men kanske det e kroppen som renas från alla slaggprodukter.... vi säger så!

Nu somna Liten med tummen i munnen.. min fina Sessa♥!

Imorron ska vi nog hämta hennes pass hos polisen, som redan kom i Torsdags. Snabbt ska det gå :).
Ska bli kul att se det!

Måste även fixa ett ID till mig då jag supit bort två stycken!
smart som man e!

Ngn som vet om man ska ta med ett foto från en fotoautomat då?
De ändrar ju hela tiden saker!

Ska träffa Bengan imorron på en fika!
Det va längesen nu.
Efter det vet jag inte om jag ska åka hem till mina älskade päron för att se Desperata Hemmafruar´s sista avsnitt (GRÅÅÅTER).
Vi får se!

Nu ska jag se vad som finns att titta på på tv!


Kommentarer
Postat av: milo

Gå och kolla ditt järn , jag mådde exakt likadant och trodde ju som sagt jag var gravid men så var inte fallet utan det var mitt järn . Järnet kan spöka när man går ner fort i vikt och det gjorde jag också i början när jag tog tag i vikten nu . Det är bara ett tips , hoppas du mår bättre snart ! .. Kul med viktnedgången iaf ;)

2010-06-01 @ 11:36:46
Postat av: Linda - Mamma till mirakel Anton!

gör du leg hos polisen tar de bilden där.. ;) de gjorde de på mej iaf! jag gjorde mitt för ett tag sedan!

2010-06-01 @ 12:46:38
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0