Rösta!

Rösta på Linnéa på denna hemsidan:

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=32192



Idag va vi som sagt iväg å träffa Katta, dit Emma också kom :).
Det va kul att ses igen å umgås efter så många år (om man inte räknar de fåtal tillfällen vi festat tillsammans, som e typ 3).
Så det får vi göra lite oftare nu :).

När jag kom hem la jag Linnéa på sin filt i soffan och när jag satt å läste bloggar tyckte jag hon stånka lite, så jag kastade ett öga på henne å där låg hon och hade greppat tag om fötterna å va lycklig.
Som mamma sa, så stoppar hon snart in fötterna i munnen å "biter" på de.
Efter en stund när jag kolla på henne igen låg hon å sög på tummen.. såå gulligt det såg ut.
Det har hon inte gjort innan, utan det har varit pekfingret eller hela handen helst :).
Herregud vad det går snabbt i svängarna!
Man hinner inte med.
Två framsteg på en dag.. sjukt.
Måste nog ta å skriva upp datumen för allt så jag kan skriva in det i en babybok sen när jag hittat en fin =).

E här någon med gemensam vårdad som inte bor med pappan/mamman till ert barn?
Isåfall, hur ofta turas ni om att ha era barn?

Just nu har jag ensam vårdnad, men vi ska ha gemensam sen, anöledningen till att jag har ensam var för att jag skulle få mickes pappadagar så jag kunde va hemma med Linnéa ett år.
Jag vill inte, men jag måste lämna bort Linnéa till Micke sen när jag flyttar.. kommer sakna ihjäl mig de dagar jag inte har henne.
Men kan inte tro att Micke kan ha henne på vardagarna eftersom han jobbar kväll.. jag jobbar alltid dag mellan 7 å 16 och sen var tredje helg, så de helgerna jag jobbar, får han ha henne, å självklart inte bara var tredje helg. Men det e en sak vi får lösa sen.
Kommer aldrig förbjuda honom att komma på dagarna innan han ska jobba, det e klart han ska träffa sin dotter!
Kunde likabra ha varit som det var från början, att vi inte va tillsammans å bodde var för sig.
För som sagt så känner inte jag mig alls väkommen här. Känns som jag tränger mig på.
Vi får väl se när jag får en lägenhet... snart hoppas jag!
Även om det e bra för stunden mellan oss, så kan jag brista.
Han har lurat mig på kärleken för många ggr, å när jag har en dålig dag börjar jag tänka på det och blir arg och ledsen. Känner mig blåst och så jävla korkad!!!
Jaja!

Nu ska jag se om jag hittar ngt roligt att titta på, annars säger jag gonatt!

GLÖM INTE RÖSTA!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=32192

Kommentarer
Postat av: milo

Har röstat :)..



Det gör mig ont att läsa det du skriver om Micke , jag blir så snedvriden och du måste bli ännu mer . Det känns nämligen som han vill ha kakan och samtidigt äta den , ena dagen så får man en känsla att ni har det jättebra och nästa är det samma igen . Jag kan inte hjälpa att bli arg på Micke faktiskt , som leker med någong annans känslor på det sättet , jag menar han ville väl att du skullle flytta in? varför håller han då på som han gör nu ? . Jag bli inte klok , men en sak är säkert att du förtjänar bättre och kan inte han ta han om dig på rätt sätt så kommer någon annan kille göra det , var så säker.



Det kommer bli bra detta med gemensam vårdnad , i dagens läge så är det så bland de flesta familjerna , tyvärr men vad gör man ? Huvudsaken är ju att du och Micke kommer överns för Linneas skull :). Min väninna o pappan till hennes barn hade det så att första 1året fick han bara ha henne på dagarna , hon fick inte sova över där , fråga mig ej varför .. Men när hon var 1 år så började dom med varannan helg för att trappa upp till varannan vecka , det man måste tänka på är att det kan bli mkt förvirrade för bebisen att bli kastad mellan två hem så därav hade dom sagt att dom skulle trappa upp det sakta men säkert , men ni gör ju helt klart som ni själv vill och vad som känns bäst för er :)..



Hoppas verkligen du kan få en lgh snart , finns nog ingen värre känsla än att inte känna sig välkommen när man är framförallt där man bor !..



Stor kram !

2010-05-11 @ 07:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0