Ont!

Idag har jag mått konstigt.
Kände mig febrig imorse när jag vakna så jag tog tempen som visa 35,8.
Det har den gjort en gång innan med, men när jag va gravid.
Har vanligt 36.5 typ.
Tog iallafall en panodil (ja endast en, för jag hatar att stoppa i mig massa piller), sen somna jag om en liten stund.
Men mådde inte särskilt bra sen heller utan tog en lur på soffan också.
När Micke skulle jobba stoppa jag ner Linnéa i vagnen å tog bussen till mina föräldrar.
Eller ja, till Valde och gick där ifrån. Tyckte jag skulle va lite duktig å gå en extra bit.
Där hemma kolla vi på inför Eurovision songkontest(?) och sen på desperate housewifes.
Nu sitter jag här, med ont i halsen och har precis ätit en skål med fruktsallad (hemmagjord).
Känner att jag skulle behöva ta en panodil innan jag går å lägger mig..
Hatar verkligen att va sjuk.. å jag vill inte smitta min lilla Sessa!
Bara jag inte blir så sjuk så jag inte kan ta hand om henne.. man har ju inte så mkt ork när man har feber.. undra hur det ska gå sen när hon kryper eller går omkring å jag ligger å e sjuk..
Det e bara till att vänta å se.

Imorron ska jag ocj Linnéa till Emma i Svedala tillsammans med EmmaA.
Ska bli mysigt.
Mina GUMMOR och BABES!

Nej, nu tror jag sängen kalla på mig...
Nattinatti
..........

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du mår bättre idag snäckan!

vi ska in o handla lite nu så vi e tillbaka när ni kommer <3

2010-05-05 @ 13:53:43
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0