Mörka söndag!

Tjollahopp!
Såå tråkigt väder det e!
Dock gör det inte så mkt för jag har varit trött idag.
Fick sova till halv elva, plus att jag passa på att ta en powernap medans Linnéa gjorde det.
Va som sagt på maskerad hos Emma igår!
Det va kul.. extra kul för att alla tog det på allvar å klädde ut sig :).
Dock fick jag sprängande huvuudvärk å åkte hem kvart över elva!
Men det va lagom.
Tog en panodil å drack lite vatten, innan jag la mig å mös med Micke!
Vi har kommit varandra mkt närmre och jag känner att det e väldigt bra mellan oss nu.
Vi har ett sånt förhållande som jag önska mig (har han läst min blogg? :P).
Vi kände inte varandra tillräckligt när jag blev gravid, men det känns som vi snabbt lärt känna varandra nästan utan och innantill.
Ni som inte träffat Micke, har kanske fått en dålig uppfattning av honom, eftersom jag för det mesta har skrivit massa negativt om honom. Men han e en snäll å omtänksam man.
Även om han har sina konstiga ideér och handlingar ibland...
Men ingen e vi felfri!

Imorron e det Måndag igen.. suck..
Vad ska man göra då?

Nu sitter jag här framför datan å kastar ett öga på tvn ibland, där de visar Peter Pan för etthundrafemtiotredje gången! E så trött på Tv1000-kanalerna, de visar alltid samma filmer!
Linnéa ligger å snusar här bredvid på sin filt. Ska strax lägg henne i sängen och jag ska hoppa in i duschen!
Såklart vakna hon nu!
Slänger in några bilder, sen ska jag mysa lite med henne.

Kommentarer
Postat av: milo

Vad kul att höra att ni löst saker och ting och att du är lycklig :).. Vad kul ! .. All lycka till er :-)



Härliga bilder haha ;P

2010-05-17 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0