Måndag!

Va på stadion å kolla fotbollen igår (Trelleborg- Malmö)
Va e rolig match, även om malmö ägde bollen 90% av matchen!
Det va riktigt kul.
Köpte en rosa napp med MFF-loggan på. Öven en tändare.

Blev en del diskussioner även igår å nu imorse.
Han säger att han tar hit vem han vill utan att han ska behöva fråga mig...
Hade ngn av de jag känner betett sig som hans mamma, hade jag förstått att han inte ville den skulle komma, men självklart hade jag fått den andra personen att förklara sig.
Men han skyddar sin mamma, som e en sån jäättebra mamma.
En farmor köper väl en present till sitt barnbarn (sitt första dessutom) i doppresent!
Nej, jag klarar verkligen inte av såna människor!
Jag kan va trevlig till en viss gräns, sen exploderar jag å e inte så trevlig längre!
Jag kan bli jävligt elak, men då ska det ha gått väldigt långt.
Ni som känner mig, vet att jag helst befinner mig i bakgrunden och bråkar gärna inte.
Men jag kan inte bara stå å titta på ngt jag tycker e rent förjävligt!
En sak e säker!
När jag flyttar e det jag som bestämmer när hon ska få träffa Linnéa.
Å då förmodligen varannan helg då Micke har henne!
Usch å tvi för såna människor.
Jag hoppas inte Linnéa blir så.
Då ska hon få utegångsförbud tills hon glömt det!!!!

Idag ska jag träffa älskade Vicky på Entré, där vi ska fika :).
Innan dess ska jag träffa upp Sofie på Lindängen. Hon har en baddräkt till Linnéa som hennes dotter haft.
En baddräkt passar ju bara under en kort tid när de e så små, så det va väldigt snällt av Sofie att fråga om jag ville ha den :).

Skulle behöva kolla mitt konto. Men jag vågar inte.
Har varit en dyr månad denna månaden!
Men Maj-"Lönen" e fin. Ingen hyra att betala :D.
Så underbart skönt :).
över 5000 rikare :).
Har ingen el eller boxhyra heller att  betala :).

Nej gott folk, nu ska jag ta lite frisk luft, sen ska jag börja så smått här hemma!
Ha en underbar dag:)
Pusskram/ ♥Linnéas mamma♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy för. hade också blivit förbannad.

Har du inet hittat en lägenhet än så du kan slippa dom???

Eller flytta hem til dina föräldrar sålänge??

Kram

2010-05-03 @ 09:16:18
Postat av: Vicky

Du är världens gulligaste o vi alla vet att du inte gillar att bråka. Men du gör rätt i att inte acceptera vad som helst.. o oavsett de är Mickes lgh i grund o botten är ni två som bor där nu. han var den som bad dig "flytta in" på allvar o då får han visa dig viss respekt också...



Du gör rätt i att vara den som bestämmer o avgör vem o när de ska träffas med Linnea när du väl flyttar. Tycker en farmor borde bete sig mer hyfsat än så..

O att Micke tar henne i försvar kunde man ju ana , hans mamma ju. men va fan du är mamma till hans barn...



Kom ihåg, du är världens gulligaste... o du.. du har också rätt att bli elak... ingen ska ta massa skit!

2010-05-03 @ 20:48:57
URL: http://www.no3.se
Postat av: emma

förstår att du blir förbannad, det hade jag också blivit, man ska inte ta vad som helst.

när du flyttar blir det bättre ska du se!

vi finns här för dig hjärtat!

oavsett vad, när och hur, vi e alltid här för dig.



tjarlek <3

2010-05-03 @ 23:35:07
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0