Måndag!

Jepp idag va det måndag å vi ska ut till Klågerup å träffa Katta :).
Ska bli skoj då vi inte setts mer än 4 ggr kanske de senaste 5 åren :P.

Måste snart ta å göra vid mig lite!

Igår åkte jag å Vicky ut till IKEA och träffa mamma, där gick vi i några timmar, tog en fika och prata!
Blev en ny dunkudde, ljus (ovanligt va), skedar till Linnéa då hon snart ska börja med smakportioner, batterier till klockorna och sen va det nog ngt annat, men minns inte vad :P.
Sen körde jag å Vicky vidare till Biltema, Jysk å Babyland!
På Babyland köpte jag tre nappflakor för 29 kr! Billigt eller vad?

Flaskorna vi fick av Anna när Linnéa va nykommen e så jävla dåliga å läcker vid nappen så de åkte ner i soptunnan igår!
Så nu har vi 5 fungerande flaskor.. å de räcker nog långt =).

Efter våra rundor körde vicky mig hem å jag passa på att städa medans micke å linnea va hos hennes farmor.
Lagom till Hockeyn (suck) så åt vi korvstroganoff, ris å en himla god sallad :).
Jag decka sen till Wallander å har sovit heeela natten utan att kolla Linnéa :O.
Men Micke gjorde det. Fattar inte hur jag kunde va såå trött.

Nej, nu ska jag börja göra vid mig så man slipper stressa sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0