Lycklig!

Åh vad underbart!
Två underbara besked på samma dag. strålande :D
2010 is da shiet!! :D:D

Idag har vi varit ute i stan med anna å lilla söta Lionel!
Blev en ny söt liten mössa till Linnéa och en badrock till henne. Hello Kitty såklart ;).
När vi kom hem käka vi thaimat som micke laga.. mums.
Å sen kom mina fina flickor Emma & Emma på kaffebesök!
Fick presenter av de, Två värmeljushållare och en påse grönt te med en te-sil. Heter det så? Te-sil?
Jättefina :). Tack flickor :)<3.

Nu sitter jag här å e superlycklig :).
Jag vill bara berätta för hela världen, men ICKE SA NICKE!!!

Ska ta mig ett glas fanta, för att det e helg får jag det.
Jag drack coca cola som en galning innan!
MEN nu har jag inte druckit coca sen förr-förra helgen, drack lite fanta förra helgen bara.
Å jag har gått ner 2½ kilo sen dess :).
Jag äter inte godis och sånt skit på vardagarna längre utan unnar mig det på helgen ist.
Vi äter sallad till varje måltid (för det mesta) & jag har bytat ut bröd mot knäckebröd.
Så sakta men säkert går jag ner i vikt.
Ska bara skärpa mig å börja äta regelbundet igen (som jag gjorde under graviditeten).
Det e mkt vikt-snack bland folk nu.. jag å mina vänner pratar nog om vikt varje gång vi ses.
Det sitter i bakhuvet att man måste se ut som alla gör på reklamskyltarna.
Man ska va smal, brun, långa ben och fasta bröst.
Då har jag mkt att jobba med, för jag har eller e inget av detta! Hah!
Men en dag ska jag va nöjd med mig själv och stolt kunna visa upp mig i bikini!
När jag va gravid sket jag i vilket.
Jag va gravid å då får man ha lite skavanker!
Men nu om jag går ut utan Linnéa så önskar jag att folk såg på mig att jag faktiskt födde barn för 4 månader sen!
Å så himla lätt e det inte att bli av med allt.
Jag får fortsätta va såhär "duktig" så kanske jag gått ner några kilo till tills vi ska åka till Grekland!

Imorron e det som sagt maskerad :D.
Får se om jag hinner kasta in en bild på mig innan jag åker dit. Det beror helt på om vi får skjuts dit eller inte.
Sitter inte på bussen och ser ut som en knasst!
Men det ska bli väldans kul :).

Nej, ryggläge och ett glas fanta (kanske ngt gott om micke läst mitt sms :P).
Ha en underbar fredag kära vänner!



Kommentarer
Postat av: johat

;D



Livet är så jävla coolt. Speciellt nu. PJ på riktigt snart. :)

2010-05-19 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0