Ledsen!

Vet inte varför, men idag känner jag mig lite ledsen.
Skulle kolla till Linnéa som loigger ¨å sover i sin säng, jag satte mig på sängkanten och börja gråta.
Vet inte varför.. känner mig bara ledsen.
Inte olycklig, för jag har det bra för tillfället.

Linnéa har varit lite kinkig idag.. lite å lite, hon har blivit jätteledsen vid tre tillfällen.
Med riktiga krokodiltårar.
Min älskling.
Vet inte om det kanske e tänder på g eller vad.

Nu sover hon iaf förhoppningsvis för natten å vaknar imorron vid sju igen.

Imorron ska vi ut i stan med Anna å hennes gulleplutt till son.
Linnéa behöver en ny mössa för hennes sitter bara uppe på huvet.

Nej, jag tror jag ska lägga mig på soffan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0