kväll

Tagen av Linda (A)

 

Namn: Jessica

Smeknamn : Jess

Piercingar: Navlen & öronen

Tatueringar: Jepp, 4 st.

Längd:  168

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Blond( ska egentligen va slingor)

Är du kär i någon: Japp

Önskar du att du bodde någon annanstans: JA!

Tycker andra att du är attraktiv: Jag får väl hoppas Micke gör det ;)

Dricker du: ja det händer

Använder du droger: Usch nej

Röker du: Ja

Vilket shampoo använder du: Barnängen

Vilken parfym använder du: Britney Spears - Fantasy

Vad är du rädd för: Rätt mkt faktiskt

Gillar du att tvätta: Verkligen inte


Din första:


Operation: Kejsarsnittet

Första piercingen: öronen

Första priset: 25:- mimfestivalen 1994!

Första sporten du började med: Ridning

Första husdjuret: Hund

Första semestern: Grekland (Kreta)

Första konserten: Malmöfestivalen ngn gång :P


Just nu:


Äter du: inget

Dricker du: Fanta som blev över från helgen (fy på mig)

Ska du: strax ut å röka

Lyssnar du på: Tvn´s jobbiga barnprogram

Väntar du på: Att klockan ska bli tillräckligt så jag kan lägga mig

Tittar du på: Slappy & busungarna (?)

Har du på dig: Tajts å en tröja


Din framtid:


Barn: Förhoppningsvis 2 barn till :) (har redan Linnéa ju)

Giftemål: Mja, självklart vill jag, men Micke vill inte

Karriär: Rövtorkarbrachen! (?)


Har du någonsin:


Kysst en främling: Ja

Tappat bort glasögon/linser: Nej

Brutit ett ben: Nej

Rymt hemifrån: Nej

Röntgats: Nej

Gråtit när någon dött: Ja


Tror du på:


Gud: Nej

Mirakel: Ja

Aliens: Nej

Magi: Nej

Himlen: Hmm

Änglar: Nej


Senaste:


Film du hyrde: Det minns jag inte, det va läängesen!

Film du köpte: Avatar

Låten du lyssnade på: Against all odds (instrumental)

Låten du hade på hjärnan: Imse vimse spindel

Låten du laddade ner: Melissa Horn´s album

Personen du ringde:  Mamma

Tv program du tittade på: Ja det e väl den här Slappy-filmen

Personen du tänkte på: Johnny


För eller emot:


Långdistansförhållanden: Emot

Utnyttja någon: Emot

Att använda droger: Emot

Köra onykter: Emot

Förhållanden: För


Favorit:


Mat: Det e väl den maten som jag lagar, som blir uppskattad.
(annars typ tacos eller ngt :))

Låt: oj.. imse vimse spindel?

Sak att göra: umgås med familjen å vännerna

Dryck: Kaffe (läsk självklart, men det e ajabaja på vardagarna)

Bil: Peugeot 206 cc


Har du nånsin:




Ljugit för någon: Ja

Varit i slagsmål: Ja

Blivit arresterad: Nej


Antal:


Gånger du varit kär: Hmm.. tror detta e 3dje gången faktiskt

Gånger ditt hjärta brustit: HAH! För många ggr

Hjärtan brustit på grund av dej: En som jag vet säkert!

Personer från grundskolan du har kontakt med: Oj.. ja det e rätt många faktiskt :)

Ärr du har på kroppen: Kejsarsnittet, vattkopper, fingrarna efter att blivit klämd mfl.


Senaste:


Tidning du läste: Räknas IKEA-katalogen? :)

Personen du fick mail av: Boplatssyd!

Personen du fick brev av: Brev..hah.. det vet jag inte. Räkningar?

Personen du fick sms av: Micke

Saken du köpte: Cigg


Vad har du gjort idag: Sovit, promenerat, underhållt Linnéa, lagat mat..typ..

Var det kul: Tja, det e väl bara att finna sig i det. Självklart kul å leka med Linnéa!

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 7 å 8.

Gillar du att slåss: Nej

Vad ska du göra ikväll: Inte mkt mer än vad jag gör nu.. sitta här på min plats i soffan.

Är du seriös: Ja om jag e tvungen

Var har du ont: Ingenstans

Använder du hårspray: Ibland

Kan du stå på händer: HHAHAHAH! Verkligen inte. vilken cirkus det blivit då ^^


Håkan Hellström eller The Ark: The Ark

Salt eller socker: Socker

Gillar du ketchup: Japp

Är du glad nu: Väldigt

Var du glad igår: Ooja

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jajamensan

Stockholm är: en stad

Kan du sjunga: Bara imse vimse spindel

Mer värt än guld: Linnéa!!!

Spaghetti eller makaroner: Spaghetti

Ett land jag helst vill besöka: Ett varmt å skönt land :)

Påsar: Jaså!

Ska bli skoj: när sommaren å alla bebisar kommer

Ska inte bli skoj : Att Linnéa en dag ska flytta hemifrån :(

Sparar till: Spara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0