Jäsp!

Ååh vad trött jag e.
Somna runt halv två-två inatt.
Vi skulle egentligen ut å äta, Micke å jag, men vi bestämde oss för att va hemma å grilla och plocka ner hans bokhylla å sätta ihop min tv-bänk som jag fick av honom ist!
Blev väldigt nöjd :).
Nu ska jag bara fjäska in mig på ett nytt soffbord och hämta min soffa å min fåtölj (?) som jag har hemma hos päronen som resten av mitt hem.
Å sen en ryamatta på det ;). Å självklart färg på väggarna ;).
Sen blir här jättefint i v-rummet :).

Morsdag idag.. vi ska hem till min mormor med mina päron å PJ!
Ska bli trevligt!
Men vad vi ska göra nu på förmiddagen har vi inte bestämt!
Jag måste köpa morsdagspresenten till min älskade mamma♥!
Å så vill jag köpa lite sommarskor då jag inte äger ett ända par!

Igår kasta jag mina knähöga stövlar :(.
De va sönder i hälarna å läckte in massor med vatten.
I fredes hade jag de på mig å självklart va jag ute i det mest regniga regnet och gissa om mina fötter va svarta när jag kom hem!
Var 'även å träffa Stella en stund på eftermiddagen.
Följde med henne till segevångsskolan. De hade "Segevångsdagen" i fredes.
Träffa på min gamla lärare som också ska ha barn till sommaren!
Helsjukt va många barn det kommer detta året!
Var 2009 så tråkigt?

Nej, nu ligger Linnéa å sjunger opera för mig så mina trumhinnor snart sprängs, så måste försöka få henne att somna!

Just det.
Drömde jag skulle få mitt andra barn inatt! Hann aldrig komma till min förlossning för Linnéa väckte mig! Attans!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0