Gokväll!

Klockan e över elva å jag borde ligga med huvet på min nya kudde!
Men jag kom hem från mina föräldrar för en timme sen ungefär och gillar inte att lägga mig i sängen direkt när jag kommer hem, utan tänkte vänta tills jag blir riktigt trött å sen lägga mig å "plugga" i Linnéas "Prinsessbok", så jag slipper lusläsa den sen när det e dax för sagoläsning.
Där e rätt många sagor jag inte hört innan, typ Prinsessan Långnäsa? Who?

Iaf.
Imorron ska jag, Emma & Angelica bort till teatern å låna kläder till maskeraden på lördag :).
Jag tror jag vet vad jag ska vara, men får se om kläderna å peruken e kvar där :).

Tänkte bjuda på några favoritfoton från gamla å nya tider:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0