Godkväll

Hemkommen från mamma för en liten stund sen.
Linnéa fick sin första smakis idag.. gjorde lite potatismos till henne.
Hon klöktes å spottade HaH!! Men så kul det var.
Nästa smakis kommer imorron igen, även då potatismos.
Man ska ha samma "rätt" i tre dagar å sen byta till ngn annan smak :).
Ska bli kul :).
Vad tiden går.
De flesta av mina kompisar ska ha/har barn! Detta året e det nu 7 stycken som ska få/har fått, barn.
E det klokt?
2010 is da shiet, som jag sa redan när Linnéa kom :).
Det kommer va så kul att ha barn som e jämngammal med mina kompisars barn.
Det blir fullt på barnkalasen sen :).

Linnéa har varit mer kinkig idag plus att hon gjort nummer 2 TRE ggr.
Det måste va tänderna, annars har hon ont i magen. Fast hon inte visat ngt tecken på att ha ont i magen!
Min lilla flicka... på fredag e hon 4 månader redan!
Herregud!

Efter mamma pratat med Boplatssyd och jag skickat mail fick jag idag som svar:

"hej!

Har varit i kontakt med Lena på MKB, vi kommer att ta med dig på lägenheten Kronetorpsgatan 78 A."


Det kan ju inte betyda annat än att de verkligen gör allt för att försöka fixa in min på en lägenhet!
Inflyttning på den e 1a Juni och "annonsen" plockas inte bort förrän 23dje Maj.
Så ska man på visning för att sen gå å vänta på om man får den eller inte. sen jävlar ska man packa arslet av sig. Vi får se hur det blir.
Men jag hoppas att jag får den!


Imorron ska jag träffa Vicky på en fika på Entré.
Sen ska jag hem till päronen igen å äta. Slipper jag sitta hemma själv!!
På fredag sja jag hjälpa Emma att packa å Em ska komma dit.. myys med mina flickor<3.
Lördag ska vi putsa mina rutor i min gamla lägenhet och söndag vettifan vad vi ska göra.
Måste in till Bogallerian på Triangeln å lämna min digitalbox en dag. Blir nog måndag eller ngt, då jag ändå hade tänkt lämna över min lägenhet till den mannen som ska ta över den.
Tänkte va snäll å låta han flytta i lugn å ro i helgen så han slipper göra det på en tisdag! Ja, jag e snäll jag :).

Nej, jag ska väl ta å läsa de sista bloggarna innan jag hälsar på John Blund!

MUMS med potatismos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0