FÖRBANNAD!

Vem gav hans förbannade mamma rätten att ge sin dotter (mickes syster) nycklarna hem här för att bara lämna ett par förbannade kontroller till WII?
För det första så ringde hon mig och fråga om jag va hemma.. NEEEJ, jag e UTE! svara jag.
Sen för det andra När jag kommer hem å står å byter blöja på Linnéa ringer det på dörren, där står hans syster med nycklarna beredda att låsa upp dörren..
VAD GÖR HANS MAMMA MED NYCKLAR HIT FORTFARANDE?
Seen du, sen frågar hon mig varför JAAAAG e sur mot henne.
Jag har inte sagt ngt till henne som skulle vara surt!
Det va HON som kom hit i söndeskväll (ja fråga mig inte va hela packet gjorde här) medans jag å Emma städa i köket och peka på mig å sa: DU, jag ringde dig innan men du verka inte vilja svara!?
Va fan tror hon?
Åååh vad jag vill hämnas, men för Linnéas skull gör jag det inte.
Tycker att de flesta e konstiga i den familjen!
Jag gillar dock Mickes pappa å hans fru!
De e störtsköna. Önskar det va de som dök upp ist för hans mamma!

Tänkte jag skulle börja med "Dagens ris & ros!".. om jag kommer ihåg det varje dag!

Dagens ris går till Mickes mamma och alla andra konstiga människor där ute!
Dagens ros
går till den underbara PassPolisen i polishuset idag som gav så fina komplimanger om Linnéa!

Nu ska jag sätta datan på laddning, hämta min kudde å mitt täcke, Värma lite korvstroganoff för att mysa med mig själv till DESPERATE HOUSEWIFES :)

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: milo

Men jisses vilka typer ! .. Stå på dig , man behöver inte ge samma medicin tillbax då är man inte bättre själv men samtidigt ska man inte ge vika , så stå på dig och dina åsikter !



Såg att ni fixa pass igår , ska fixa pass till min sessa idag hehe :-D . När är det ni åker föresten?!



2010-05-26 @ 07:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0