En snabbis!

Ska ta bussen om en stund, å har Linnéa å mig själv att klä.
Snuttan har somnat i sin babysitter, hon kommer inte bli glad när jag ska väcka henne!
Men har ju ändrat till sittdelen i vagnen, så hon blir nog glad igen när hon märker att hon kan se sig omkring!
Hon tyckte det va intressant att sitta i den.
Inte lika mkt gnäll som det brukar bli tex på bussen.
Kan förstå henne.. det e nog inte så himla kul att bara kunna se upp i näsan på folk.
Det finns så mkt att se å upptäcka för henne nu.
Höghusen här brevid va mkt intressanta.. de har hon aldrig sett :P.

Har sökt en lägenhet idag, just nu ligger jag på plats 2 i kön :).
Men ska ringa Lena på MKB imorron, för hon lova att hjälpa mig om jag låg bra till.
Det e inflyttning 1 juni på denna, och hur många kan säga upp sin lägenhet å få den uthyrd på 25 dagar?
Jag kan :).
Jag lämnar ju min egen siste maj så det hade varit perfa!
Håll tummarna!!

Nej en sista kopp kaffe, sen ska jag bege mig!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ohh va ja hoppas de kan vara en lgh för dig stumpan!

2010-05-05 @ 19:26:45
URL: http://www.no3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0