Dagen i korthet!

Det har varit en underbar dag!
Fika med Vicky på Entré, köpte även en jamas till Linnéa. Hon växer ur de så fort.
Alla som ska ha barn nu efter mig, speciellt en flicka, har massor av kläder att ärva ^^.
Tyvärr kan jag inte ge alla till en person förrän jag vet vad de andra sk få för ngt :).
Så himla kul asså :).
Efter entré tog jag bussen till valde (som jag brukar göra när jag ska till mina päron) för att få en extra lång promenad. så duktig jag e :).
Jag blev svitt och Linnéa blev svitt.
Å eftersom hon blev svitt fick jag snällt traska på lite fortare för att hon snabbt skulle få komma in i skuggan och få dricka lite vatten hemma hos mina päron :).
Väl där hemma grilla vi.. muums.. grillat e godast!

Ska väl snart slänga maj i sängen, men först väntar jag på att emma ska ringa för planering inför morrondagen :).
Ska nämligen ut till Staffanstorp för lite poolbad med mina fina emmor, å kanske Linnéa också får ett härligt bad :).
Måste prova min baddäkt :O.

Här kommer en underbar bild på min underbara Sessa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0