Boplats!

Mamma har pratat med Boplats (de som förmedlar lägenheter från MKB) idag.
Å idag kom det in en lägenhet på segevång, som jag sökte direkt.
Lägenheten e en tvåa på 45 kvm. med kokvrå. Dock med balkong.
Den e väldigt liten å jag vill egentligen inte ha kokvrå.. men har funderat lite idag och tycker att man kan göra det fint i v-rummet med matbord å så och ändå få plats med en liten soffa.
Eftersom jag å Linnéa kommer va själva så räcker det för oss.
Så iaf så pratade mamma med kvinnan som sa till mig att hon skulle hjälpa mig med en lägenhet eftersom det blev ett missförstånd sist.
Så kanske jag snart flyttar..kanske inte.. detta e min sista chans, sen försvinner min lägenhet från mkb å jag får snällt stanna här hemma.
Även om det e bra mellan oss, så tänker jag flytta, man vet ju aldrig om det blir som innan igen!
Å jag vill känna att jag e hemma när jag e hemma..

Idag vakna Linnéa klockan sex å kände för att prata.
Vi fick inte tyst på henne, hon snacka på å ville inte sova.
Tillsist tog vi våra täcken å kuddar å självklart Linnéa, å gick å la oss på soffan framför tvn å kolla på Dont mess with Zohan eller vad den heter.
Vi somna alla tre, Linnéa på mig och så sov vi i en å en halv timme.
Jag behövde mer sömn än så, för jag e aptrött nu.

Men ska inta ryggläge å kolla på " The house Bunny" på tv1000 som jag faktiskt inte sett innan.
Kryss i taket!
hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0