Tisdag!

Jaha, snart va det helg igen :P.
Långhelg för de som e lediga röda dagar!
På fredag ska vi hem till mina päron å käka påskmat.
För ungefär ett år sen blev jag gravid! Datumet e jag inte säker på, men antar att det e några veckor till.
De sa den 19 april när jag va på UL i augusti, och det kan mycket väl stämma! Men men.
Idag ska vi då till Neo för att prata med läkaren om hennes EEG-undersökning.
Hoppas bara att vi slipper göra om det eftersom hon vakna flera ggr under undersökningen.

Sen ska jag hem till mina päron för att äta och sen ska vi putsa fönsterna i min lägenhet.
Vaktmästaren har fortfarande inte ringt mig angående näste man som ska ta över den!
Så jävla dåligt!

Nu ska jag göra  vid mig, sätta på ansiktet å sådär sen ska liten fixas!
Hoppas ni får en underbar dag i vårsolen :)
Pusskram/Linnéas mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0