Måndag!

Idag e en sån dag då jag bara vill ligga på soffan å bara finnas!
Å ta hand om Linnéa såklart!
Men hoon sover nu och gråter till ibland. Hon har kanske ont i magen eller så e hon inte riktigt nöjd idag bara!
Vi sov till halv elva idag, hela familjen!
Så underbart skönt!
Jag har ringt till min vaktmästare för att få veta om näste man som ska bo i min lägenhet kan ta den tidigare än 1 juni.
Jag som inte har någraa pengar kvar efter alla jävla räkningar skulle behövt de 5500 som hyran kostar!
Men jag får väl leva på bröd å vatten denna månaden!
men det har man gjort innan, så det blir säkert bra.
Imorron ska vi till Neo för att få svaret från EEG´n.
Hoppas den inte visar ngt. För nu när jag äntligen mår bra igen, så vill jag inte ha ngt negativt!

Nej, ryggläge och "Loser" på tv! ha det fint
Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: Vicky

Klart vi följer med till din nya blogg ;)

2010-03-29 @ 17:25:31
URL: http://metrobloggen.se/No3
Postat av: milo

Håller tummarna för bra besked imorgon :).. Skönt att läsa att du börjar må bättre nu , härligt jessica ! . Som sagt , när man når botten kan d ej går värre utan då kan det bara gå upp igen , och därefter är det upp till dig hur du vill ha det :)..

2010-03-29 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0