Lycklig!

Idag känner jag mig sådär....Lycklig.. du vet!
När det pirrar i kroppen och man nästan får glädjetårar av ingenting.
Känns skönt!
Kom hem från mina föräldrar för en liten stund sen, där vi käka våfflor och kolla på foton när jag å mina bröder va små! Tänk att man har varit sådär liten en gång! Så liten så folk tyckte man va söt!
Även om det inte fanns ngt mode på den tiden (verka inte så med tanke på vad man hade för hemska  kläder på sig) så va man rätt gullig.
Om jag får säga det själv. Det e många bebisar som inte e söta när de e nyfödda och även om jag tror att man alltid tycker sitt eget/familjens bebisar e söta, så måste jag ju säga att Linnéa e ett mirakel. Hon har varit otroligt söt hela tiden. Men nu blev hon inte utpressad från ett 10 centimeters litet hål, men ändå. och detta har vi pratat om många ggr.
Man säger ju aldrig till ngn  att deras barn e fult.. det e ju bara taskigt. Man kan hålla det för sig sjäölv, för vem vill höra att man skapat ngt fult? Å ens barn e det som står längst in i hjärtat!

Imorron ska jag på visning klockan tio.
Så det blir tidig uppgång!
Men eftersom Micke e så snäll så kör han mig dit! Ska ha Linnéa med i bärsele hehe, OM det inte regnar!
Då får hon vänta i bilen med Micke.
Efter det måste vi nog handla hem mat! Det kan inte va såhär tomt!
Sen ska jag till Arlöv å träffa mina flickor, å  gå en runda på Burlövs Center!

MEN nu måste ni hålla tummarna för att jag får lägenheten!
Tyvärr blir jag inte av med min lägenhet förrän 1 Juni :(.
Men jag hade en ruta på balkongdörren som hade en fet spricka i, å det skulle kosta 1200 för en ny, men min vaktis sa idag att jag slapp betala för den :)). Snällt av honom!
Men han sa att han gjort allt för att jag skulle slippa lägenheten nu, så han fick kanske lite dåligt samvete å tyckte synd om mig, så jag slapp betala rutan :P.
Har iaf sökt 3 lägenheter idag.
Två runt värnhem å en på Katrinelund.
Så får hoppas på ngn av de om jag inte får denna på segevång ;).

Sov så gott
Pussinussi/Linnéas mamma
(jag, inte Linnéa, så stor e hon inte :P)

Kommentarer
Postat av: milo

Visst är det underbart med en sån känsla , såna dagar som man bara suger in allt som gör en glad och som du säger man kan börja gråta bara att tänka på vissa moment i ens liv , fantastiskt ;) ...



Detta med barn , ALLA tycker ju att ens egna barn är finast i hela världen , spelar ingen roll hur blåa eller skrynkliga dom är när dom kommer ut för dig är detta ett mirakel och det finaste ditt öga skådat .

MEN visst kan man och får man tycka att andras barn inte är söta, den som säger att han/hon aldrig tänkt så ljuger . Miranda är ju också född genom snitt och hon var så slät i ansiktet när hon kom ut , jag hade som du skrev ovan en bild att nyfödda är skrynkliga och fula när dom kommer ut och så kom Miranda ut och var så slät o ansiktet men det beror ju mkt av snittet .



Men sen nu när jag födde Keane så trodde jag att han skulle vara hela ihopatryckt men faktum va den att han så likadan ut som Miranda trots att han blitt född vaginal , så det är konstigt det där hur vissa barn rent ut sagt kan se vanskapta ut när dom kommer ut , klart blir dom supersöta men just det där ögonblicket när dom direkt kommit ut.



Åh vad spännnade ,håller mina tummar ang lägenheten .

2010-03-31 @ 08:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0