Lång dag!

Dagen började med visningen klockan tio!
Kolla på den själv!
verka som nästa person sket i att dyka upp.
Lägenheten va fin.. lite finslipning av färg sen kan den bli grejt.
Lagom med en halv trappa upp.
Balkongen va dock rätt smal, men va inglasad!
Hon som visa lägenheten sa att jag va på 2a plats i kön :D.
Så kaaanske får jag veta imorron om jag får den om jag vill ha den :).
Självklart tacka ja jag idag när jag kom hem ;).
Hade inte kunnat bli bättre än en lägenhet på segevång :).
Efter visningen körde vi hem och jag packa ner Linnéa i vagnen å åkte till burlöv där jag träffa mina fina flickor och gick en runda på burlövs center.
Köpte en "skohylla". Ni vet som som man kan hänga i garderoben....?
Blev även en hårfärg (bild längre ner) och två nagellack!
Så det va en billig tur, trots mitt shoppingberoende!
Efter besöket där, stack vi hem till Angelica å färga håret i flera timmar.
Emma som va sist klar sköljde ur sin färg vid kvart över åtta, sen fick vi bege oss till bussen för att åka hem!
Nu sitter jag här med spänning i kroppen å hoppas på att jag får lägenheten!
Men jag hoppas inte fööör mkt, blir bara besviken då!
Men det hade varit skönt!

Tänkte jag skulle måla mina naglar.. men tror jag hoppar det idag å gör det imorron!
För snart ska Linnéa få pyjamasen på sig, lite mat och sen blir det bingen för oss båda!

Gonatt miina vänner!
Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0