Tjollahopp!

Det e helt otroligt vilket underbart väder det varit idag :).
Har varit ute hela dagen och fiskat i Tollerupdammen(sjön?) och fiskat.
Eller ja, kastat utan napp!
Inte en jävla fiskfan som ville nappa på mitt bete!
Lovar att Micke gav mig det fattigaste "betet" för att jag inte skulle få ngn fisk.
Jag fick iallafall bottennapp PLUS att jag satte draget i botten :P.
Så Micke blev ett drag fattigare :P.
Meeen jag får erkänna att det va avkopplande att fiska.
Man stod där i sin egen lilla värld å verkligen njöt av livet!
Linnéa lämna vi hos mina föräldrar kl 9 imorse, för vi tyckte det va onödigt att riskera att hon blir bränd av solen och för varm.
Hon hade haft roligt och badat hos mormor å morfar, pratat och lekt "titt-ut"!
Min lilla gosbebis!
Halv nio va vi hemma nu ikväll, eftersom fotbollen börja då... suck!
Men snart ska vi titta på en skräckfilm så jag får ligga tätt intill Micke inatt :P.

Imorron ska jag antagligen him till Imma och städa hennes gamla lägenhet och titta på den nya :).
Mkt som händer/har hänt detta året.
Barn hit å dit och flyttar hit å dit!
Har helt enkelt varit ett underbart år hittills (förutom min sjukdom, eller "livsstil" som jag vill kalla det)
Å mer har det att bjuda på, 6 underbara månader kvar :).

Om 11 dagar åker vi till Rhodos :D.
Såå najs det ska bli!!
Dock fasar jag för flygresan. HATAR verkligen att flyga!

Nej mina vänner, nu vann Argentina så nu ska jag ringa Imma, sen ska jag mysa med min man <3.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0