Söndag!

Har sovit på soffan hela natten...
Mitt blodsocker sjönk snabbt igårkväll från 9.2 till 6.2. Så jag va lite orolig om hur det skulle sjunka under natten. E inte alls sugen på att bli medvetslös.
Även om 6.2 e toppen att ligga på så blev jag rädd för att det sjönk så snabbt.
Så jag ville va vid Micke ifall ifall.. men är jag somnat gick han in å la sig i sängen, så jag kunde likabra legat där jag med :P.
Slarva med lunchen igår å åt två knäckebröd och ett glas filmjölk.
Mitt socker sjönk från 12.5 till 6.6.
Så det blev ett äpple och en kopp kaffe för att få upp det lite.
Tog sen inte kvällsinsulinen förrän halv nio :S.
Blev lite konstigt igår för att jag inte va hemma på hela dagen.
Va ju ute på Limhamnsfältet och vänta på Micke medans han sprang Broloppet.
Mamma, Vicky & Emma va med :).
Blev så satans kallt vid sju tiden å vi fick sitta ute å vänta på honom.
Vi såg ut som tre eskimåer. Det va bara Linnéa som hade det gött i vagnen med jacka,filt och regnskydd. Fusk!
När Micke äntligen kom i mål körde mamma hem mig och de andra släppte hon på värnhem.
Sen kom Emma å vi käka lite sen kom den andra Emma med :D.
Kvart i tolv igårkväll körde de hem.. i höstvädret! Usch.

Idag ska jag städa här hemma, sen får vi se vad dagen bjuder på!
Vill nog hem till moren å faren och äta :).
Men vi får se!

Puss på er

 Min fina byrå som Micke köpte till mig!
Nya tv-bänken å hyllan!
Mamma igår. (rolig min :P)
Emma!
Å så Vickys fina fotboll :)!!


Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till mirakel Anton!

=) åååh, har likadan byrå & tvbänk! ;) hihi.. men ekbyrå & svart/brun tvbänk.. ;) lovely.. såg himla mysigt ut hos er.. =) hihi..



va rädd om dej gumman! =)

2010-06-13 @ 11:02:50
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0