Ont i huvet!

Hela dagen har mitt stackars huvud värkt!
Hoppas det blir bättre väder imorron så det kanske släpper.. annars börjar jag tro att det e insulinets fel!

Idag har vi iaf varit ute på svågertorp igen å hämtat skruven så micke kunde sätta i sista lådan på min byrå :).
Sen körde vi å handla mat på Willys och kött på Bulltoftakött!
Så nu kan man inte säga att här e tomt!

E helnöjd med de nya möblerna vi köpt. Här börjar bli riktigt fint nu :).
Lilla rummet e mysigt. Det går i svart å vitt (det mesta).

Imorron e det fredag och jag ska träffa min dietist och diabetessköterskan.
Blir ändringar i insulindoserna. Har iaf kommit ner lite i mitt socker å ligger mellan 9 och 13.
Till skillnad från innan när jag kom in då jag låg mellan 17 och 21!
Skulle även få en ny mätare som mäter kotoner (?) i blodet.
Ska påminna om mitt intyg jag måste ha med mig när vi reser och papper på att jag e sjukskriven!
Eftersom jag har ensam vårdnad om Linnéa så måste jag överlåta föräldrardagar till Micke så han får pengar för dessa dagarna han varit hemma från jobb.
Ännu mer klydd med fk!!

Men dessa dagarna jag varit hemma å skött insulinet själv så tycker jag att det känns bra.

Nu ska jag hämta mina kuddar å byta om till jamasbyxor å linne för att inta ryggläge i soffan!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0