Midsommardagen!

Var hos mina föräldrar å fira midsommar igår.
De hade några vänner och deras barn + flickvänner över.
Angelica följde också med dit.
Jag hade jättetrevligt :).
Blev lite öl å vin.
Dock höjde ölen mitt socker till 17.1 så jag fick snällt ta några enheter insulin för att få ner det.
Men det gick bra.
Låg på 9.4 när jag la mig så jag åt ett äpple för att få upp det över 10.
Det sa de åt mig på endokrin, att de helst ska vara över 10 när man har druckit alkohol å går å lägger sig.

Idag har vi varit ute i "trädgården" och gjort fint i rabatter, mellan plattorna och tvättat utemöblerna :).
Så duktiga vi varit!
Nu tittar solen fram och jag tror jag ska ut å sola lite.

Här kommer lite bilder:






Va ute på netonnet igår å köpte en ny mobil till mig.
BLAND ANNAT!


Har varit skeptiskt mot dessa touchmobilerna, men denna e enkel och jättefin :).
Å självklart ROSA :D.

Blev en ny mus till min minilaptop


Och en yttepytteminiliten bluetoothUSB


Å så på "trädgården"


Å så en på min glada Sessa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0