Hjälp!

Jag e såå nervös för vad mina prover visar imorron!
När jag prata med en från vårdcentralen tyckte hon det läs som diabetes :(.
Men sen stämmer faktiskt järnbrist (blodbrist) in på det också.
 Jag har/e:
Oerhört törstig
Trött
Hjärtklappning
Gått ner 8 kg
Haft mens i 4 veckor!

Hade sjuka blödningar när min mens kom tillbaks efter graviditeten.
Utan att ljuga kom det nog 3 dl om dagen om inte mer (ursäkta).
Å så vara det i 5 dagar ungefär.
Sen jag började med mina minipiller va jag "mensfri" i 13 dagar, å sen dess har jag blött!

Det e så jobbigt att gå å vänta på "domen" imorron.
Men det e likabra jag får den så snabbt istället för att gå å undra varför jag mår såhär!

Anyway!

Emmorna har varit här och vi har solat och snackat massa skit som vanligt!
Vi laga mat. Paprika/frukostbullar fyllda med köttfärs å smält ost ovanpå.. muumsigt.
Jag har verkligen världens bästa kompisar <3.

Nu ska jag hämta ett glas med flädersaft och en macka med god ost, sen ska jag smygläsa Mickes nya Kalle Anka-tidning...hihi ^^.

Måånga mååååååååååånga bebisar 2010 :D:D:D:D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0