Gomiddag!

Klockan tio i nio väckte micke mig.
Ja, då hade Linnéa precis vaknat...! TIO I NIO! Vilken sovmorron :).
Antagligen för vi lät henne va vaken lite längre igår istället för 19-20, då hon brukar läggas i sängen för sovning.
hade ju saknat henne heela dagen!

Vi steg upp och jag tog mitt insulin i vanlig ordning och åt min gamla vanliga frukost!
Vi klädde på oss å begav oss till IKEA å köpte en spjälsäng som jag ska ha till Linnéa sen när vi flyttar.
Blev även ett bord å två stolar till Linnéas rum.
Det e ju bara en tvåa jag ska ha, men jag ska bara ha min säng där inne (140säng), sen ska jag inreda resten som hennes rum :).
Tänker dock inte avslöja vad jag tänkt mig på väggarna och så, utan ni får se före och efterbilder sen ;).

Förresten.
Kanske någon av er e sugna på ett svart vitrinskåp?

 Det svarta till vänster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0