Fredag!

Hade samtal med dietisten som sagt.
Å jag har fått lite humm om dessa kolhydrater!
Ska bara lära mig det utantill också :P.

Tog blodprov som vanligt, för nu va det mitt hb som va lite lågt.. klart att allt ska komma nu!
Ska iaf inte på fler kontroller förän om en månad ungefär.
Men ska ha "telefonsamtal" en gång i veckan med diabetessköterskan!
Det blir säkert bra :).

Det e en regnig å grå fredag.. vet inte vad jag ska göra.
Men blir väl till att sitta hemma å glo som vanligt!
Fast ikväll kommer " 7 miljonärer" på tv, å den har jag inte sett så den ska jag se.

Strax dax för lunch.. vet bara inte vad.. om jag ska äta en paj eller om jag ska koka ägg å ha på mackan... hmm!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0