Fredag :D

Vakna halv tio!
Sovit liite för länge.
Klockan ringer alltid åtta, men jag snoozade lite för länge idag :p.
Mitt socker låg på 8.8 så det va bra.

Åt min frukost (två knäckemackor och en skål med fil och havrekuddar) som vanligt.
Sen tyckte jag det va dax för städning!
Så det e vad jag gjort.
Linnéa har sovit hela tiden..
Så nu blir det små powernaps för henne resten av dagen hehe.
Märks hur mkt vaken hon blivit nu!
Håller låda här hemma och fiser med munnen..sötnos!

Snart kommer Emma å vi ska till Netto å handla lite, sen kommer andra Emma å vi ska ha filmdag/kväll.
Synd med vädret att det e så opålitligt å att det blåser, annars skulle vi steka på stranden idag.
Men vi har hela sommaren på oss, å det kommer snart en dag få alla e lediga!

Imorron skulle vi egentligen till Tippen å slänga lite skit, men Micke måste fixa med sin bil som ska besiktigas nästa vecka!
Sen på kvällen ska han på födelsedagsfest och jag vet inte riktigt vad jag ska.
Har sagt att jag ska till mamma å pappa, men Danne Stråhed spelar ju i Arlöv å jag vill ju inte missa honom :).
JUST DET, fick ju sms av angelica imorse, måste ju svara på det :P.

På söndag OM det INTE regnar ska vi till Björka å fiska..............!
Måste prova på det.
Men stackars Micke kommer förlora sin fiskpinne (fiskespö) för jag kommer kasta det i vattnet!!

Nu skicka Emma sms att hon va på g, så nu har jag skrivit klart för idag!

Pusspåer!

Psssst. JAG VET EN HEMLIS SOM JAG BARA VILL AVSLÖJA NU!!!!!! (två faktiskt) !!!!!!!
WEEEEEEEEEEEEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0