endokrin

Här sitter jag med sängen uppfälld i sittande läge och sneglar ibland ut på pildammsparken på andra sidan gatan!
En bringare full med saft står på bordet bredvid mig och allt i denna bringare måste jag dricka upp ikväll för att bli av med min vätskebrist.
Fick diagnosen Diabetes typ 1 igår! Eller så var det i förrgår......?
Många tankar som snurrar i huvudet på mig, så många så jag inte får ut de rätt.
Jag vill bara att allt ska bli som innan..
Men det e inte lönt att deppa.. jag kommer inte undan nu.

Känns som om jag e 85 år å sitter på ett äldreboende!
Måste äta i matsalen bland de gamla (60+).
Får ta tabletter som de kommer med i en medicinkopp.

Nu ska jag prata med en kvinna om ngt!
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Pillan

Du vet om att du kan få äta på rummet?! ;) Bara ta med dig brickan in och sen gå ut och lämna den i matvagnen igen... Kan förstå att du känner dig ung på den avdelningen eftersom det mest är äldre där... Håll ut, det kommer bli bättre!

2010-06-07 @ 11:53:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Pillaaaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0