Dålig!

Sorry att jag e så dålig på att blogga!
Men jag har inte riktigt kännt för det!

Fick en riktigt obehaglig "känning" i söndes.
Vet inte hur lågt jag sjönk för jag hann inte testa blodsockret innan jag tryckte i mig 4 druvsockerbitar.
Men 10 min efter visa det 5.4 har jag för mig.
Så antar att sockret sjönk rejält!
Men nu vet jag hur det känns och det va ingen höjdare vill jag säga!
Hoppade över mellanmålet den dagen och det gör jag ICKE om!
Nu kollar jag sockret stup i kvarten eftersom känningen kom så plötsligt!

Iaf.

Sov hos mina föräldrar igår till idag.
Micke har börjat jobba å jag tycker det e lite obehagligt att va hemma själv.
Men idag har emmorna varit här så jag har sluppit va själv. Å imorron ska jag hem till mina päron å va där.

EmmaA å jag gjorde hemmagjorda biffar med potatis, sås å sallad till.
Mumsit!
Sen kom emmaj å vi drack kaffe, kolla på Linnéas gamla kläder och prata skit.
När de gått tyckte jag synd om Linnéa som inte ville sova i sin säng så jag bar ut henne på soffan här bredvid mig och la henne i sova-ställning (på sidan) och PUFF så sov hon :P.
Bortskämd liten unge det dära :).

Tror jag ska hämta ett glas saft och sen ringa mamma!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0