Avslöjning av hemlis nr 2!!

Min underbara, fina vän Emma J ska också få en bebis!!
Wiiiii!
Så himla roligt!!! :D:D




Idag har det varit HOT!
Gick upp vid åtta halv nio för att komma iväg till BVC i tid!
Dax för vaccinering, vikt och längd på Linnéa!
Hon väger nu 6750g och e 66 lång!
Herrejesus asså.
Vaccinationen va jag nervös för.
Hon blev så himla ledsen förra gången.
Men denna rörde hon inte en min vid första sprutan och efter andra blev hon ledsen i en halv minut typ sen va hon lika glad som hon alltid e. Min lilla pärla!!

Efter bvc körde vi till mitt jobb för att jag skulle lämna lite papper.
Å självklart så va jag tvungen att prata med mina älskade kollegor!!
Saknar de. Även jobbet.
Speciellt när man ser hur stämnngen e där. Längtar till hösten då jag ska börja jobba så smått :).

Efter det stack vi hem och jag la mig för att sola. Ja, bara för jag inte smörjde in mig så e jag röd, det kliar å jag e heelt varm i ansiktet!
Sen kom Emma på lite kaffe å vi satt i solen.
Sen gick jag hem till min farmor där jag träffa min familj förutom Johan :(.
Vi käka ärtsoppa (stackars micke inatt/imorron haha) och så fick jag snååla med efterrätten och rulltårtan.
Men det lilla jag åt va suupergott, som alltid :).
Min farmor e så gullig!
Önskar att hon alltid kommer finnas!
Ja det gör jag självklart med alla! Men dessvärre ska va förr eller senare alla lämna denna jord :(.
Iaf.
Sen tog jag å mamma vagnen å Linnéa å promenerade hem till mig och pappa hämta upp henne.
Nu sitter jag här å försöker få tag på Angelica som ska med å simma imorron.
Efter simningen e det VISNING!!!
Håll tummarna för mig!!!
Kommer att tacka ja til den i vilket skick den än e i!
Fråga inte varför, för jag vet inte egentligen!
Men just nu känns det bäst så!

Nu ska jag försöka få tag på henne igen!
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0