Uppdat!

trodde jag skulle bli tant inatt :P.
Men jag får lugna mig lite.. e sååå spänd på hur lillkillen ser ut :).

Idag fick jag sovmorron igen.. fan va lat jag e...
Sen har jag målat lite och städat lägenheten!
Känner mig slö i kroppen och har ont i axlarna (säkert åska påväg hit).
Nu har vi precis kommit hem från Netto där vi köpte saker till stroganoffen som jag ska laga ikväll!

Tänkte slänga in några bilder till er, för jag tänkte kolla lite på Tradera innan jag intar massageställning (ska tvinga Micke att massera mina stackars axlar ;)).

Pusspå er

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ohh ja hoppas också du blir tant snart =( Nu är känningarna tillbaka till o från men inte som inatt... får se hur länge ja ska gå så här nu då =( inge kul alls.... vill lilleman ska komma nu ju.. somnade en stund på sängen innan så matt ja var efter nattens kassa sömn. ska försöka lägga mig lite tidigare ikväll o förhoppninsgvis få sova LITE mer...men de gör mer ont när ja lägger mg märker jag el precis som att de framkallas av att ja lägger mig... hm



Nu är jimmy iaf ledig må tis tack o lov... hoppas han kommer imorrn... inte tis ja vill INTE till den konstiga bm igen hehe... hoppas på att få slippa henne hehe

2010-07-25 @ 22:19:14
URL: http://www.No3.se
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keanem

Så fina bilder på dig och familjen :).. Du ser så smal och fräsh ut på bilderna på dig =)

2010-07-26 @ 07:04:21
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0