Tjollahoppsan!

Kastar in ett litet inlägg idag!
Har fruktansvärt ont  i nacken... undra vad jag har gjort för några gymnastiska övningar i sömnen!?
Halsen börjar kännas också!
Bara jag inte blir sjuk nu när vi har hela helgen barnfri... skulle inte förvåna mig!!
Imorron ska Linnéa till mina päron och stanna där tills lördag, sen på lördag ska hon till mickes mamma å sova där till söndag.
Fredag ska vi ha lite fest hemma för vänner å så sen på lördag ska vi på födelsedagsfest hos Carro, Linnéas gudmor (fadder).
Å mina föräldrar ville så gärna ha Linnéa, så de fick lov å ha henne från imorron.. de blev ju vana att träffa henne hela tiden i Grekland :P.

Idag då..
Ja.... vi gick upp i tid för att tvätta klockan tio, sen körde vi å handla på City Gross.
Efter det stanna vi på Jägersro så jag kunde köpa mig en BH som e korsad i ryggen.
Det blev två bh utan korsning i ryggen!
Sen har jag å Linnéa tagit oss en powernap på en timme, under tiden titta mickes mor förbi...
Nu har Micke fixat i trädgården och jag har kollat på :P.

Om en liten stund e våra fiskgratänger klara, så vi ska käka de och kolla på ngt roligt på tv!

Hoppas ni haft en underbar dag!

Puss på er

(imorron får vi veta vad som gömmer sig i emmas mage.. en gurka kanske? :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0