Tänder!

Åh herreminjesus!
Linnéa har blivit såå "jobbig" nu.
Hon skriker och e ledsen, hon som alltid e glad och skrattar.. Antar att det e tänderna som kommer, men man får inte titta i munnen då räcker hon bara ut tungan!
Stackarn.
Hon va helt omöjlig idag efter jag kom hem från Mobilia, bara skrek å ville ingenting.
Märkte att när jag blir stressad sjunker mitt socker och jovisst..puff sa det å jag fick en känning.
Men denna gången fick jag inte panik, utan åt ett äpple och några kex så gick det upp igen.
Men jag blev rätt slut av det så jag tog Linnéa och placera på sängen bredvid mig och vila ngn minut innan micke kom från träningen.
Emma kom också ngn minut efter Micke, så hon gav Linnéa lite välling och då somna Liten medans hon åt.
sen tog vi en kopp kaffe i solen, för att sen lämna Linnéa hos mina föräldrar å vi åkte hem till Emmas föräldrar å bada, sola å grilla!
Det va jätteskönt att få slappna av å vila skallen lite efter allt skrik.

Nu e jag hemma å linnéa ligger å sover i sin säng.
Ska snart lägga mig jag med å hoppas på att hon sover hela natten.
För nattliga matningar har vi sluppit nu i 4 månader!!!!

Skönt med helg snart, så man får ha Micke hemma!
E lite orolig när jag går å lägger mig, för att mitt socker ska sjunka.
Men oftast e det högre på morronen när jag vaknar än på kvällen när jag går å lägger mig!
BTW, så sa diabetessköterskan till mig att vi skulle ha kontakt en gång i veckan efter jag blivit utskriven, å hon sa hon skulle ringa, men inte har hon ringt än!
Måste ringa henne imorron, för om en vecka åker vi, å jag måste ha klarhet för vad jag ska göra!
Det sa även hon, att vi skulle pratas vid innan jag åker.
Så jävla dåligt!

Jaja skit samma!



Nu blir det ryggläge i soffan!
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0