Parken & Stranden!

Gomorron!
Anledningen till att jag e uppe såhär tidigt e för vi ska till stranden!
Vilken vet jag inte, men vill bort till falserbo!
Vi får se!

Igårkväll va vi i Slottsparken och kolla när Linnéas gudmor spela brännboll med sina kompisar.
Micke va också med.
Å så kom Memma (Mamma Emma) också.

Innan dess lapa jag sol hela dagen ute på uteplatsen å det va heeelt underbart.
Mickes mamma kom å höll mig sällskap å tog liten på promenad så jag fick vila lite!
Det gjorde jag med en burk coca light en kalle-tidning ute i solen ;).

Nej nu får jag börja packa här hemma, så man inte glömmer ngt :P.

Pusspå er, jag lovar uppd. förhoppningsvis sen när vi kommer hem.


Kommentarer
Postat av: emma

ja gillar mitt nya smeknamn :) hehe <3

2010-07-03 @ 23:45:32
URL: http://emmaje.blogg.se/
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

VC sa att det är soleksem hon har , vi har fått salva som vi smort o det är nästintill borta nu :) kram!

2010-07-04 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0