Längtar!

Om 48 timmar e vi framme på Rhodos!
Åh jisses va skönt det ska bli!

Har äntligen fått pratat med diabetessköterskan.
Hon tyckte mitt socker ligger bra och jag ska fortsätta med de doserna insulin som jag har!

Så idag har jag tvättat en hög med kläder..eller berg kanske jag ska säga!
Å så ska det sista ner i resväskan.
Den väger 15 kilo nu.. haha å då har jag fått lägga en del av mina saker i Kristoffers väska ^^.
Tycker Linnéa också skulle få ha en väska som kan ta 20 kilo.. men neej!
E nervös inför flyget, å pirrar i magen gör det varje gång jag tänker på den hemska flygresan!
Men jag ska inte klaga för 3timmar å 45 minuter.
Tacka guuuud för att vi inte skulle till Thailand!!!!

Micke e ledig imorron, så då ska vi köpa mitt druvsocker och en kylväska till mitt insulin!
Sen ska vi mysa framför VM med godmat!!


Idag har mina Emmor varit här på middag!
Blev köttfärslimpa, potatis och sås!

Tänkte slänga in lite bilder som jag varit dålig på sen ska jag inta ryggläge för att somna å vakna imorron när min man e hemma heeela dagen :):).

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0