Jajajajaja...

Jag va påväg Milo ;D.

Tycker bara det e så himla tråkigt att ladda upp så många bilder på en gånbg.. tar sån hjimla tid :P.

Meeen här e jag!
Tidig morron för mig, då Micke stack å jobba vid sex imorse.
En dags övertid för honom, seen har han 3 veckors semester :D.
Ska bli så mysigt.

Vet inte riktigt vad vi ska göra, men fiska blir det iaf.

Igårkväll körde vi till Bo01 och gick en promenad och kolla på de sjukt fina lägenheterna (balkongerna å uteplatserna). Det hade varit gutt att bo så på sommaren, men på vintern e det säkert snorkallt, så då håller jag mig hellre så långt från vattnet som möjligt :).
Efter det körde vi å köpte pizza. Det va lääängesen. Har inte vågat äta det direkt då jag inte vetat hur kroppen skulle reagerat.
Men det gick bra, höjdes mindre än normalt.. skönt :).
Sen kolla vi på Men in Black, käka lite glass, sen decka jag :).

I fredes satt vi ute till tolv å spela kort, med tända ljus och musik. Det va sjukt mysigt, hoppas på många såna kvällar nu under hans semester :).

Idag ska jag träffa Vicky, förhoppningsvis en sista gång medans hon fortfarande e tjock! Hoppas hon slipper gå över 12 dagar som jag fick.
Det va drygt!!!
Hennes lillkille e beräknad till 21 juli.. så då får vi hoppas han tittar ut snart!
Alla kommer säkert få pojkar.
Jag som bara har flickkläder! E ju inte lönt att spara de, för nästa bebis jag ska ha, ska va en pojke :P.
Doria har en flicka, men kläderna passar inte hennes lilla tös så länge till!
Jaja, vi får se vad som ploppar ur dessa kvinnor :).

Längtar efter min Desperate Housewifes-dvdbox som jag vann på tradera :).
Säsong 3. Har redan 1an å 2an, sen i julas, så jag har väntat på denna säsongen ett helt halvår.
Man har varit för snål för att betala 300kr. Nu fick jag den för halva priset, 150 kr och som grädden på moset så va det min älskade man som betalde den till mig :D.  Han e för snäll :).

Om en å en halv månad flyttar jag.
Ska bli kul att få inreda mitt eget och ha den färg jag tycker om på väggarna!
Det roligaste ska nog bli att inreda Linnéas rum. Jag kommer ha min säng där, men inget annat. Så där ska sättas upp hyllor och det kommer bli så fiint :).

Det bästa av allt e väl att jag har nära till jobb.
Slipper ta bussen genom hela stan.
Ska bara få in Linnéa på dagis ochså. Har ju anmält henne här ute på Lindängen, men ska byta till Segevång.
Antingen den nedanför huset eller Sege Parks förskola!
Vi får se.

Nu ska jag på dassssssssssss!
Ha en underbar dag!
Puss på er



Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keanem

Tips på förskola : Rostorpsförskola , ligger inne i villaområdet innan segevång om du vet vad jag menar :).. Miranda gick där :) ... Tornets förskola har jag också hört ska vara bra , den ligger uppe vid tjuvaparken :)



Vi har dock inte ansökt om att sätta keane på det dagis utan vi har hittat en privat fsk ute i Riseberga , förbi valdermarsro tror jag det heter , vårberga heter den , den har fått jättebra omdöme :) ..

2010-07-18 @ 09:43:30
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keanem

glömde ju säga att bilderna du lagt ut va söta .. hon är så himla söt er tös :)...



Blir så glad att läsa om din lycka , kul att saker löste sig för dig och Micke speciellt när ni har barn tillsammans , all lycka till er :)

2010-07-18 @ 09:44:55
Postat av: Linda

Ni verkar ha haft det jätte mysigt på er resa. Fina bilder. Linnea klarade solen o värmen bra?



Sege parks förskola är bra, tycker jag, jobbade där ett tag. Nackdelen är deras trappor men barn lär sig fort.

Är det kirseberg du ska flytta till?

Kul o läsa din blogg igen! hehe

Kram

2010-07-18 @ 13:43:59
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0