Godmorron!

Måndag, å jag ska äntligen få ha mannen hemma i 3 veckor :D!
Vi börjar hans semester med en grillkväll hos mina päron, tillsammans med mina morbrödrar med familj och min mormor!
Imorron ska vi köra till Kiviks marknad å se vad den marknaden har som inte de andra marknaderna har ^^.
Men huvudsaken e att vi e tillsammans, vår lilla familj!

På onsdag e min Sessa 6 månader!
Kan ni fatta 6 MÅNADER!!?
Känns inte som om det va så längesen hon låg med alla slangar och skit, samtidigt som det känns som om man haft henne varenda eviga sekund av ens liv.
Hon har verkligen förändrat mitt liv till det bättre.
E man ledsen så tittar man på henne, så blir man så himla glad å varm i kroppen "tänk att det e mitt barn, min dotter". Känslan e så fruktansvärt underbar så den går inte att beskriva. Eller vad säger ni mammor?

Efter allt strul vi haft, Micke å jag, så har vår kärlek växt och jag tror aldrig att jag känt mig så omtyckt innan.
Det sägs ju att alla förhållanden sätts på prov när man får barn.. jovisst, men vi hade inget förhållande, varken när jag blev gravid eller när jag fick Linnéa. Vi har utvecklat det sakta men säkert.
Folk frågade hur det va mellan oss, å det enda jag kunde svara va, Jag vet inte.
Visste inte. Och han ville inte ha ngt förhållande sa han.
När jag sa upp min lägenhet för att han sen skulle ångra sig, så trodde man aldrig att det ändå skulle bli ngt såhär fint av det till slut!
Vi har lite planer för framtiden, men det e inget som jag nu går å förväntar mig (jag har lärt mig hur han e som person) utan jag tar det som det kommer och tänker inte rusa fram.
Jag ska iaf flytta, så långt har vi kommít, men om han sen kommer efter, tar jag bara på orden han säger och hoppas inte för mkt.
Men vi har iaf pratat om att han ska sälja sin lägenhet, flytta in till mig sålänge, sen ska vi leta ngt tillsammans i Staffanstorp!
Men som sagt.. vi får se det.
Han flyttar inte med mig direkt, utan det får också ta sin tid.
Tänker inte låtas bli besviken å sårad igen.

Nej mina kära vänner, nu ska jag dricka upp mitt kalla kaffe och ta en cigg (ja jag vet, dum dum dum) sen ska jag ta mig en dusch. Man känner inte sig allt för fräsch när man har "Ladies week"
puss på er <3




Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keanem

Visst går tiden fort , ja jisses dessa små växer för fort säger jag bara :).. Jag kan fortfarande inte förstå att Miranda ska bli 7 år haha ..



som jag sagt innan , alla förtjänar att känna som du gör nu så njut på :).. <3 .



svar på din kommentar : Hon sken upp som en sol och srek " pippis land " hehe , hon var så lycklig när vi kom in , for mellan alla husen på bråkmakargatan hehe ..

2010-07-20 @ 23:25:07
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0