Dessa dagar!

Klockan e 7 minuter över elva (på kvällen) och Linnéa har preciiiis somnat!
Hon sov ngn timme hos mina föräldrar innan men sen vakna hon å prata massa.
men då får jag hoppas på en sovmorron imorron ;).

Iaf.
Minns knappt när jag bloggade sist, men tror det va i lördes eller söndes.

Igår va vi lite överallt.
Först körde vi hem till Mickes pappa och hälsa på.
Man kan riktigt se hur hans ögon glimtar när han ser Linnéa! :).
Han träffar inte henne så ofta, men han e såå glad när han gör det :).
Samma gäller hans pappas fru, Anette!
Efter besöket där körde vi till Mickes farmor å hälsa på en stund.
Sen körde vi hem till mina päron å käka grillat.

Idag fick vi sovmorron.
Vakna av mig själv å trodde klockan va kvart i nio, men den va kvart i tio.
Hörde hur Linnéa låg i sin säng å pratade med drakarna på spjälskyddet :P.
Så himla underbart det e att höra henne hur hon "pratar"!

Imorron ska vi tvätta hela dagen 10-21.
Sista sakerna ska packas ner i resväskan, för sen åker vi på torsdag.
På onsdag har Micke tagit semester för att vi ska umgås hela familjen!
Vi ses ju inte på en vecka :(.
Men tack å lov ska Linnéa med mig, annars hade jag saknat ihjäl mig!

Ni får ursäkta att jag e dålig på att uppdatera å slänga in bilder, men jag e lat!
Sen e det så underbart väder hela tiden, så man inte har lust eller vill sitta inne å glo!
Men fungerar mitt mobilnät på Rhodos så ska jag väl kunna kasta in ngn bild!
Annars finns jag på Facebook: Jessica Elisabeth Strandh och där kommer jag garanterat uppdatera!
Finns nog internet på hotellet ;).

Jesbox!

Måste bara tillägga att jag verkligen älskar mitt liv, min dotter och alla nära å kära!


Natti på er.
Nu ska denna stekta mamman hoppa ner i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0