Äntligen!!

Nu kan jag andas ut!
E så stolt över min duktiga vän som idag 10 i fem tryckte ut en bebis.
Dock har jag inte fått ngn bild på honom, men kan lova att han e gudomlig!!!!
Jag e helt stirrig å nyfiken på den lille!
Micke, han blev avundsjuk för att de fick en pojke, men jag har lovat honom en.. så nu ska vi sätta igång!
Neeej, skoja bara.. Det får vänta nått år :).

Har varit ute å shoppat idag.
Blev ett par jeansskjorts, ett linne, en tubtop till mig och två par byxor till Linnéa!

Linnéa har dessutom fått sin första tand!
Så nu ska det börjas borsta tand på henne :).
Min lilla flicka växer å blir stor!
Om 6 månader e hon 1 år!!
Herrejesus.
Detta halvåret har gått galet fort, å ett lika snabbt halvår till......puuh...

Ni kan tro jag ska festa ikväll!
Inte med sprit dock.. det blev några glas vin igår.
Men med Två räkmackor coca light och det bästa av allt; Desperate Housewifesboxen 3 säsongen :D:D:D!

Ha en underbar kväll mina kära vänner!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0