Åh vad jag e dålig!

Dagarna går för fort... jag hinner inte blogga :(.
Men kan inte lova att jag ska bättra mig, för det har jag gjort innan, utan resultat ;).

Igår va jag å hälsa på Doria å hennes lilla Mathilda som föddes i juni.
Herrejesus.. man glömmer verkligen snabbt. Även om Linnéa bara e 6 månader, så har man blivit ovan med att hålla nacken å så.. Men Guuuuud, va söt liten tjej det va :).
Stella å hennes flickor va också där.. de växer så det knakar.
Den minsta börjar bli av med "babyhullet" och ser ut som en riktigt liten dam nu.
Jisses.
På kvällen kom Mickes lillebror, hans tjej å mickes mamma hit.
Vi spela Yatzi och Uno och drack lite öl å vin!
Himla trevligt.
Jag vann i Yatzi å kom 2a på Uno.. grymt va? ;)
Idag har jag varit hemma hela dagen, förutom när vi va å hämta pizzan som vi tryckte i oss ;).
Mamma å pappa va här på fika i eftermiddags.
Vi har även börjat måla staketet här ute och imorron ska vi måla klart det!!
Det e jätteskönt att Micke har semester.
Jag får sova ut på morronen, han vaknar och går upp tidigt... jag själv har blivit sjukt trött på morronen.
Har aldrig varit en morronmänniska, men har ändå kunnat gå upp vid åtta innan när Linnéa vakna.
men nu e det döden själv att gå upp innan nio :P.
men jag får väl vänja mig nu.
Flyttar om ungefär en månad, å då får jag gå upp!!

Emmorna har varit här ikväll å druckit kaffe med mig!
Jag har verkligen världens finaste vänner.
Skulle inte byta de mot alla diamanter i världen.
Skönt att ha blivit av med allt patrask och sparat de finaste!!!!

Tror jag ska sätta mig å glo lite på tradera, innan jag intar ryggläge!!
Gonatt alla sötnosar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0