6 månader!

För exakt 6 månader sen va dagen då Linnéa kom till världen.
Kl. 02.37.
Det va mitt livs lyckligaste dag, å även den hemskaste.
"Det händer aldrig mig" hände.
Och idag e hon som vilken annan flicka som helst.
Duktig, glad och högljudd :P.
Vart har tiden tagit vägen?


Idag vakna jag 10.40.
Liiite sent.
Men eftersom jag tryckte i mig chips igårkväll, så höll sig sockret högt hela natten.
Har iaf fått i min både insulin och frukost som nu består av två fullkornsknäckebröd och ett glas filmjölk å ett glas fun light.
Linnéa ligger å kämpar mot sin trötthet och Micke ligger å kämpar med att få henne å sova :P.
Bortskämda unge!
MEN jag ska inte säga att hon e bortskämd, vi lägger nästan alltid henne i sin säng när hon ska sova, sen tar det ngn minut så sover hon....oftast...
E lite svårt när man inte e hemma att få henne å somna, så då e det lättast att ha henne i famnen!

15.45 ska vi va på BVC på läkarbesök.
Ska bli kul å se hur hon växt nu. Fast det e lika kul varje gång :).
Sen ska vi sticka å simma och sen till Mickes jobb och hämta pengar för babykläderna vi sålde till hans arbetskamrat!
men nu på dagen vet vi inte vad vi ska göra.
Jag vill till IKEA å köpa en vägglampa till Linnéas rum, meeen det e inte många män som gillar IKEA!
Får fresta med IKEAs köttbullar eller ngt :P.

Va på Kiviks marknad igår, med mina älsklingar, anna å hennes son, mickes mamma, syster osv..
Det va varmt som in i helvete.. brände oss gjorde vi.
Min bränna e helt ok.. bara ränder på axlarna efter linnet, medans micke har en riktig bunnabränna haha!!
 När vi kom hem laga jag mackaroner å köttfärsås.
Sen kom Emma och vi drack lite kaffe ute på uteplatsen, sen stack vi till Klagshamn för ett kvällsdopp!
Hade det inte varit för de förbannade krypen som va ÖVERALLT hade det varit skönt där ute.
Men vattnet va inte så kallt som man förvänta sig, så fler dopp blir det absolut :).

Nu ska jag sätta på lite kaffe!
Ha en underbar dag
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0