Mörkt

Klockan e knappt fyra å det e redan mörkt.
hemskt.

Glömde ju skriva till er som trodde jag va gravid när jag skulle skriva ngn saftig info, att jag inte e det.
Å vi planerar det inte än på ett tag.
Mitt långtidssocker måste gå ner till normal nivå, då det fortfarande va lite högt när jag va på kurs på sjukhuset.
Eftersom jag bara haft diabetes i 6 månader så e det lite högt.
men hade sjunkit från 8.5 till 7!
Ja, haha, inte många som förstår mitt snack kanske.
Det ska iaf ligga på 6 om man har typ 1 diabetes å e insulin behandlad!

Idag trotsa jag sockret å käka lunchbuffé på kinafloden!
Å igår åt jag en pizza, men för engångsskull tig jag tillräckligt å lite till med insulin å sockret stanna på 5.4 3 timmar efter maten!
Duktig!

Ikväll ska jag inte göra nåt.
Bara va hemma med min Sessa, som just nu ligger å vilar.

På fredag ska vi ut med jobb!
De har blivit ett par riktiga festprissar.
Så mkt har vi inte varit ute innan haha!
Men det e skoj!

Min bror å hans flickvän har inte fått sin bebis än (vad jag vet).
Hon e beräknad på fredag, så antar bebis kommer när som helst.
Man e lite nervös, för att det ska hända de samma sak som för oss!
Det e ju inte helt ovanligt att bebisen bajsar i magen och sen krampar efter det.
Men det visste ju inte vi.
Vi hade inte läst på om det. Man tror jag att "Det kommer aldrig hända mig"!
Precis som med min diabetes!
Hej hopp här e jag!
Men vi fick världens finaste sessa som kämpa på och klarade sig så fint!

Om 9 dagar e det julafton och om 6 dagar e Linnéa 11 månader!
Shit!
Om 1 månad börjar hon på dagis!
Om en månad å två veckor börjar jag jobba igen!
Så sjukt.
Jag har redan varit hemma i över 13 månader!
Tror jag svimmar snart.
MÅSTE TIDEN GÅ SÅ FORT :((((((?
Tur man tagit enmiljonfemhundranitioåtta bilder på sessan som pytteliten!
Nu e hon stor, å går snart helt själv.
Suck!

Tänkte kastá in lite nya bilder till er!

Den här sista bilden e julkortet som vi tog på IKEA, när Kungsfoto var där å fotografera barnen!

Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

sicken goding hon är... Haha var det folk som trodde du var på tjocken ? , så är det alltid .. så fort jag skriver att jag e trött i bloggen frågar allt nån mig om jag e gravid :s .. Roligt fenomen det där , har sett inne på fb att du hade skrivt att ni kollat på radhus och var sugen så jag förstod det var nått åt d spåret ;P ..

2010-12-15 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0