Laktosintollerant! (?)

Gokväll!
Gud vilket väder vi har idag va!
verkligen snöstorm!

Lilli väckte oss halv sju imorse.
Hon va så snorig och hosta som tusan. Stackarn!
så hon har varit lite gnällig idag.
Men hon äter å dricker bra som vanligt.

Klockan ett va vi i Mickes lägenhet med mäklaren som skulle värdera den bla.
Kommer sätta ut den för 825 000 kr. Sen får de buda på det.
Å Det e en bra summa, iom han betalde 210 000 för den för 10 år sen ;).
så vi får väl se.

Jag har haft magknip i ungefär en vecka.
Och som den googlaren jag e, så trodde jag att jag hade alla möjliga sorters sjukdomar.
Men efter att provat ta bort osten från mackorna, så visa det sig att de försvann.
Så antar att laktosintollernsen (?) har kommit tillbaks :(.
men har bara märkt det på osten.
Filen och mjölen går bra än så länge iaf.

Nu hör jag henne hosta mucket där inne i sovrummet, så jag får nog gå å kolla så hon inte kräker ner hela sängen!

Haj

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!

Hur kom du in på din blogg?? jag kan inte logga in,står bara att dem har gjort om..:s Skit.

Kram till dig

2010-12-16 @ 21:42:55
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0