Känning!

Just nu har jag en början till en känning!
Tog mitt socker för en stund sen, å då låg det på 4.6!
Så jag åt en clementin.
Verka inte hjälpa, så nu har jag ätit en till plus en saffran giffel.
Ska försöka hålla mig borta från sötsaker nu ett tag, då jag SKA nå min målvikt inom kort!
Men det blev 1½ lussebulle å fyra kex hemma hos mor å far idag.
Typiskt mig.
Att "glömma" att jag bantar haha!
Ska bli roligt å se vilket håll vågen visar på söndag!
Måndagen e redan förbi å snart e det fredag igen.
På söndag ska vi göra ngt hemligt!
Håll ut, jag berättar sen!

Imorron tänkte jag bege mig till Netto när Micke slutat, för att se om jag kan göra några fynd.
De har ofta massa roliga saker där.

Har varit på vårdcentralen å bvc´s öppna mottagning idag.
VC för micke fått några konstiga utslag under bröstet å ut med sidan och på BVC för hela Linnéa e en ända prickigkorv!
Micke har fått bältros å Linnéa visste de inte vad det var, utan vi ska smörja henne morgon å kväll med cortisonsalva!
Så på onsdag ska jag ringa bvc för att berätta om det blivit bättre, om inte så ska vi dit å träffa läkaren!
Jag då, ja självklart hade jag också lite illness i kroppen.
Jag hade känningar av magkatarr igen.
Fick köpa Novalucid (?) tuggtabletter som smakar ungefär som torkad gammal fisk!
Dock har jag bara tagit en idag, för jag inte kännt ngn långvarig smärta efter det.
Å medicinering i onödan- Neeejtack!

Som vanligt avslutar jag bloggen med att säga att jag ska göra annat.
Men med tanke på vad klockan e så tänker jag inte be om ursäkt!
Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför är det alltid så att man glömmer att man bantar. Sen kan jag ärligt säga att jag tycker det är jobbigt att åka hem till folk för ingen förstår att man bantar så bjuds de ändå alltid på kaka. Trist! skrattar :D Har du viljan så kommer du nå dina mål. Kramar

2010-12-07 @ 05:56:25
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: Emma

nu blev ja ju nyfiken vad du ska göra på söndag :P

<3

2010-12-07 @ 11:25:22
URL: http://emmaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0