Haha!

Neej, jag e inte gravid!!
Men vi planerar för en lillebror ( vi hoppas på det, men går bra med en syster me ;)), men inte på ett år minst!
Måste få ordning på mitt långtidssocker, mitt blodsocker har hoppat å studsat som tusan senaste veckorna!
Å så ska vi flytta å jag vill gärna jobba lite innan det e dax för en ny medlem i familjen!
Men japp, jag e extremt sugen!
Men får gosa å lukta på min brors lille Anton å Emmas lilla tös (när hon väl kommit) sålänge!
Linnéa e inne i ettårs-trotset nu och när allt detta lugnat sig, så kanske!
Jag kommer ändå inte att berätta när jag e gravid förän efter Ultraljudet!
Såå ni får vänta med spänning!
Kanske en dag ser nu en ul-bild helt plötsligt ;).

Igår hade jag så extremt ont i magen, nästan så jag trodde jag hade inflammation i tarmen!
Men det e borta idag, så det va de förbannade ostbågarna jag käka i förrgår!
Så nu e det slut med de med.

Idag vet jag inte vad jag ska göra!
Om jag ska ut å handla klappar till Johans familj!
Köpte ett paket till lilla Anton i förrgår, men det e ingen julklapp utan en sån present som man ger när någon fått barn!
Skriver inte vad det e, för som sagt, finns säkert alltid ngn glädjedödare!
Fast jag vet att min bror läser min blogg, så tror jag han har fullt upp när han kommer hem med sin underbara son!

Imorron ska vi hem till Mickes morsa.
Där ska vi spela lite Bingolotto (pensionärsvarning, jag vet), äta gott å öpnna klappar!
Om Mickes kommer på posten idag, så ska ha få den imorron!
Om inte, så får han den i nyårspresent!

Mest av allt längtar jag tills på lördag då vi firar jul med min familj, å då får jag även träffa Anton!
Guuud va jag längtar :)))! BEBIS BEBIS BEBIS :))!


 Lilla lilla Anton!
 Lilli öppnar sina första julklappar!
 Lilli å jag fikar på mormors café!
 Klättrar efter sina majskrokar!
 mmm gott med efterrätt!
 Kul att bada!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Det var ett evigt tjat , tror folk som läser din blogg att du e gravid ?! .. Suck alltså , och om du nu vore d så lär väl fort märka så småningom :)..



Får jag fråga vf du inte ska berätta förens efter UL ? .. Jag är imponerad av de som orkar vänta så länge , jag hade inte klarat att hålla mig =)

2010-12-22 @ 10:17:30
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Okej då förstår jag , nej jag har full förståelse och resonerar på samma sätt som dig :) .. Men du vet att du kan gå på privat bm klinik ( Cura kliniken) och där gör dom ul redan i v.9 . Min tjejkompis gick där nu när hon väntade sin första dotter och hon hade ingen spec anledning till att gå dit där utan ringde dit :) bara ett tips iom din situation med din diabetes :) kram

2010-12-22 @ 17:02:16
Postat av: Em6

Visst e det komiskt. Så fort man skriver om en hemlighet eller liknande tror folk man ska ha barn. Haha;) du gör rätt o vänta tills ditt socker är rätt inställt helt. Som sagt du har två nyfödda snart du kan gosa med:) du e iaf alltid välkommen här hemma:) snaaart e min bebis också här:)

2010-12-22 @ 23:45:17
URL: http://emmaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0