Gokväll å välkommen!

Sorry jag inte uppdaterat er!
Meen som sagt så har min dators sagt haj å goodbaj, men vi hoppas på att micke kan laga den!

Helgen!
Den har varit lugnt å mysig!
I fredes åkte sessan till mina päron som låna henne över natten.
Så jag satte igång å städa (syns inte idag), å så laga jag mat till mig å micke.
Det blev baconlindad fläskfilé, med pommes, bearnäsås, sallad å vitlöksbröd. Mumms säger jag bara!
Sen mös vi å hade en luugn å skön kväll!
Minns fan inte vad vi gjorde i lördes, haha, så vi va nog bara hemma!
Igår jobba jag till elva (det gjorde jag i lördes med, just det ;)).
Sen åkteb jag hem å gjorde vid mig å sessan, för klockan fyra skulle vi på visning av ett radhus i lund!
Vi fastna för detta hus. Det va verkligen så som jag ville ha det.
Ljusa väggar, så man kan måla om man vill utan att klydda.
Egen tvättstuga!!
Inglasad terass och en liten lagom trädgård.
3 sovrum på ovanvåningen och en toa med badkar.
1 toa med dusch på nedervåningen, lagom stort kök och vardagsrum.
Stor hall, med plats för 2 vagnar (som micke så fint sa ) ;)
Ja, det va helt perfekt för oss!
Sååå, idag la vi första budet!
Mäklaren ringde oss först, så vi fick starta budgivningen!
Imorron får vi väl veta hur det går!
ÅH vad jag vill ha den!!!
Vilken underbar julklapp :).

Efter visningen gick vi hem till mickes pappa med familj, de bor bara några minuter från radhuset vi kolla på :).
Å där åt vi och snacka.
Å Lilla va kinkig å pipig!
Så innan hon somna så körde vi hem och i vanlig ordning, somna hon i bilen!
Jag kolla på Shrek 3. Fast den heter inte så!
Micke kolla på fotboll.
Sen hoppa jag ner i bingen å vakna av lilli 20 i 8 imorse!

Å idag har jag träffat Doria med hennes pågar å så Mathilda såklart :).
Lilli har precis somnat och jag ska slänga mig på soffan å se om de visar ngt roligt på tv.
Annars blir det gonatt för mig med!

Sååå Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Em6

Håller alla tummar ja kan för er:) så roligt om ni vinner budgivningen, ännu en underbar grej med 2010:) tjarlek <3

2010-12-13 @ 23:57:24
URL: http://emmaje.blogg.se/
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Jag håller tummarna för er :)

2010-12-14 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0