God Jul!

Igår fira vi julen hos Mickes mamma, med hans syskon å respektive!
Vi åt gott och spela Bingolotto!
Vi vann inget! Som vanligt!!

Idag ska vi hem till Mickes farsa å fira jul!
Vi skulle egentligen bara vara hemma, men vi bestämde oss för att fira med de, när de så snällt frågade om vi ville komma :).
Alla har köpt 6 trisslotter var och sen ska vi dela på storvinsten!
Det hade varit najs å vinna lite pengar! Så blir vi ännu rikare när micke sålt lägenheten :))!
Vi ska strax köra å hämta sessan som sov över hos farmor då hon sov så gott när vi skulle köra hem!
Bara dumt att väcka henne för att sen få ett helvete när vi kommer hem för att hon inte ska sova!

Men ikväll måste hon med hem, blir lite jobbigt att åka å hämta henne i Lund imorron innan vi ska vara hos mina päron klockan tre!
Plus, att jag vill ha min sessa hemma!
Saknar henne direkt hon inte e här!
Fast det va skönt att sova till tio idag :).

Nu ska jag plocka ner lite saker i väskan innan vi beger oss!

Ha en god jul allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0