Blåskatarr!

Åh det e så bajsnödigt!
Var längesen jag hade det sist.
Det va nog när jag va typ 14 å alltid gick i string och jazzbyxor.
Då va det kallt om rumpan!
Men nu använder jag inte string och framför allt har jag inte såna dära tunna byxor.
Eller.. mjo tajts brukar jag använda, men oftast har jag strumpbyxor under för de e inte varma!
Men nu får jag dricka som tusan så jag bli av med det.
Innan det drabbar ketonerna, så de blommar upp så fint i kroppen å försöker förgifta mig igen,... naj naj det går jag icke med på!
Så fram med ett stort glas vatten innan sängen kallar!!!

Idag va vi på IKEA.
där handlades det en hel del.
Småsaker såklart.
Lite e hemligt, då det e julklappar.
Men till oss blev det
Röda stearinljus
Batterier
Fyra lådor till vår hylla
Värmeljus (såklart)
En spegel till hallen
Ett "bord" till Linnéas matstol
Sen kommer jag inte på mer.

Va en sväng på Entré med Vicky å Zander.
Där blev det
1 stickad klänning till Linnéa
2 par strumpbyxor
1 Jamas
1 sån mössa man drar över huvudet, som har ett hål för ansiktet. HAHA, ni vet en sån :P

Linnéa va kinkig när vi skulle hem, men somna i vagnen så fort vi kom på bussen.
När vi kom hem fick hon välling och har sovit sen dess.
Va hemma vid halv åtta ungefär.
Jag käkade hamburgare med friscusbröd å så självklart Julmust till det :).
Nu har jag packat in en julklapp till mina föräldrar å en till Mickes mamma, plockat undan och nu dricker jag lite julmust å hoppas på att bli trött snart så jag också kan hoppa ner i bingen!
Blir säkert en tidig morgon imorron igen!

Sussa Sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0