Bättre sent än aldrig!

Jag har inte haft lust att skriva ngt för er de senaste dagarna!
Har inte haft ngt speciellt att skriva om!
Men för att inte göra er besvikna å glömma bort bloggen, så tänkte jag ge er en liten uppdatering idag, såhär sista dagen på året!

Igår fick min fina vän Emma, sin dotter!
Jättesöt e hon, å lik sin mamma :).

Vi var även å simma igår!
Känns i armarna idag, även om det bara blev 300 meter för mig.
Men va ett halvår sen vi var å simma. Men det får vi ändra på nu.
Man mår så bra efter en simtur!
Efter simmet, körde vi in om burlövs center å köpte lite till maten vi skulle laga!
Blev en megastark köttfärsås med spagetti och till efterrätt blev det pannkakor med grädde å sylt!
Det va riktigt gott :). Längesen man åt pannkakor.

Idag blir det inget festande, utan vi har nu bestämt oss för att bara vara hemma.
För ngn taxi lär vi inte få tag på inatt när vi ska hem, å dessutom e det synd om Lilli att vi ska behöva konka runt på henne å så.
Så vi får kolla på film, äta å dricka gott hemma ist!

Ja, det e väl va jag orkar skriva till er idag.

här kommer lite bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0